Söndag



I morse vaknade jag klockan 05.00 och var jättepigg! Tänkte ta en promenad men eftersom det var kolsvart ute så la jag mig och läste istället...somnade om efter en stund och när jag sen vaknade var jag jättetrött! Varför blir det ofta så om man somnat om efter att ha varit jättepigg?  Konstigt egentligen...
Efter att ha varit ut i stallet och serverat hästarna sin frukost så gick jag och 4-vägs-korsningen en power-walk idag också!!
Jag är riktigt imponerad av mig själv faktiskt =)
Idag ska vi äta middag hos min mamma och före det ska vi åka en sväng till en ny stor ICA butik som öppnade för några veckor sedan. Kylen behöver fyllas inför nästa GI-vecka. Ha en bra dag!!
 
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Det är aldrig bra att somna om, eftersom man blir så seg! Undrar också varför det är så?

2 Mia:

skriven

Ja, nog är det underligt?? Man borde ju bli ännu piggare.. *L*

3 Carina:

skriven

Kan inte uttala mig, skulle aldrig vakna kl5.00 och känna mig pigg.
Då tittar jag på klockan och tänker -oj va skönt får sova meera ,)

4 Helen:

skriven

Du är verkligen duktig :)
Ja visst är det konstigt att vakna o vara pigg o sedan vara dödstrött när man vaknar igen

5 A:

skriven

Ha det fint:) Kram

6 Helena:

skriven

Hinner aldrig känna efter om jag är pigg vid fem om jag nu skulle vakna vid denna okristliga tid. Försöker bara somna om så fort som möjligt. Men visst är det konstigt att man är jättetrött två timmar senare när man måste gå upp.
Vad du är duktig med din powerwalk!

7 Annelie:

skriven

Så typiskt att man är tröttare efter att ha somnat om.
Va hurtig du var som promenerat (nedan)och fixat stallet före nio.Går det fortfarande bra tycker du med GI metoden?
Ha det gott!

8 Helena:

skriven

Jo, min kyl ska också fyllas imorgon. Jag var ute och åt 2 ggr förra veckan så nu får jag ta i med hårdhandskarna den kommande veckan istället.
Kram.

Kommentera här: