Premiär

image328

I kväll visas första avsnittet av "Bonde söker fru" och det ska jag titta på.
Gillade det programmet jättemycket förra säsongen så jag hoppas det håller samma klass nu också.

Någon fler som följde det när det gick senast??
1 milla:

skriven

jag brukar titta på det när har har tid.. Men ska kolla på det idag.. ska bli roligt! Kolla gärna in på min blogg..

2 Mia:

skriven

Jag såg alla avsnitt förra omgången och är barnsligt förtjust i såna program! Tänker inte missa ett enda avsnitt nu heller... :-)

3 Maria:

skriven

Så inte alla avsnitt förra gången. Ska i alla fall titta i kväll & se hur det går för dom nya bönderna.
Ska ta en kopp kaffe & en päronkonjak till programet tror jag.

4 Carina:

skriven

Nog ska jag titta på bönderna jag också, har ju själv en bond dräng ;)
Har både mjölkat och utfodrat djur i början vi var i lag på hans föräldras gård, och jaktmark fickjag på köpet också ;)

5 Maja:

skriven

Åh tack för påminnelsen det hade jag glömt bort!

6 Ulla:

skriven

Nuförtiden har jag knappt tid att se på tv:n. Jag bloggar istället *L* Jag hör bara bra om "En bonde söker fru". Kul att det även i år är med en kvinnlig bonde.

7 Helena:

skriven

följer sällan serier... däremot ska jag se "Mia och Klara" i kväll. Det är väldigt kul!

8 evans:

skriven

Jag såg det bara sporadiskt förra säsongen. Nu är det bara Heroes jag följer.

9 Linda:

skriven

Jag har inte sett ett enda avsnitt av det.. inte av någon annan dokusopa heller.. Nästan lite pinsamt. Men kvällarna räcker inte till att se TV. Däremot ser vi väldigt mycket på dvd... både film och serier. Men då kan vi ju se precis när vi själva vill.. typ tre minuter över halv tio eller nåt.. man blir inte så styrd!

10 Erlandebba:

skriven

Great site!!!

Kommentera här: