Lera eller snö?

image376  image377

Det blev ingen promenad-dag på jobbet utan en massa skrivjobb istället men jag jobbade på och kunde åka hem redan vid 15-tiden.
Handlade lite på hemvägen och när jag kom hem var det en tur med hästarna som stog på att-göra-listan.
Hann med en pw i mörkret också innan det var dags att äta middag.
Snön som låg så vacker och ren på backen har tyvärr regnat bort nu...en sak är säker...om jag får välja mellan lera och snö så väljer jag helt klart SNÖ!!!
Idag fick jag duscha av leran från regnstället när vi kört häst...inte roligt alls!!
Nej tacka vet jag mjuk, fin, ren snö =)
1 Helena:

skriven

Håller med dig. Hundens tassar drar in betydligt mindre då vi har snö. Dock är det ju inte så ofta här i västsverige.

2 Carina:

skriven

Ja snö känns faktiskt bättre att få på skor och fyrfota vänner

3 Mia:

skriven

Jaa, det håller jag med om! Tror jag håller med om allt du skriver... *S*
Nä, bättre att gå på is och ha det glatt än gå i lera och sörja ;-)

4 Helen:

skriven

Usch inte kul med lera.

5 Pia:

skriven

Nja...vill varken ha snö eller lera...

6 Ulla:

skriven

Jag föredrar snö framför lera.

7 Cajsa:

skriven

Ja, hellre snö än lera.

Kommentera här: