Kelsey Briggs historia

Min bloggvän Mija tar ofta upp ämnen som berör mig i sin blogg. Hon tar upp ämnen som inte alltid är så roliga men som måste uppmärksammas. Den här videon har jag "lånat" från henne.

Barnmisshandel är fruktansvärt och obegripligt, vill ni läsa mer om detta så kan ni göra det här.
1 Mia:

skriven

Ordlös........*gråter*

2 Mia igen:

skriven

Jag blev så fruktansvärt upprörd, ledsen, förbannad, you name it...och blev sittande och såg flera videos med barnmisshandel, jag lade faktiskt in en själv. Tack för att du visar denna...

3 Mia:

skriven

Maktlöshet var rätta ordet...

4 Lillatanta:

skriven

Lillatanta är ute på söndags promenad.Kommer förbi här hos dej med kaffe och bakelse.Hoppas du haft en skön helg.Finns inget värre än barnmisshandel hua.Hur kan människor överhuvudtaget ge sej på de som är svagare än sej själv
kraaaaaaaaaaaaaam

5 Mimi:

skriven

Nu gråter jag...

6 Maria:

skriven

Så fruktansvärt. Hur kan man göra så mot en annan människa som dessutom är försvarslös. Tårarna kommer på mig när jag tänker på alla dessa barn som far illa.
Kram till era alla.

7 Lisa:

skriven

den videon är hemsk :/

8 Emelie:

skriven

Usch den videon är så hemsk, jag klarar inte av att titta på den utan att gråta :'(

9 wera:

skriven

Gråter så tårarna sprutar.... gud så fruktansvärt!!

10 Anna:

skriven

Så jävla hemskt! Bra ämne att blogga om...

Kommentera här: