Kanelbullens dag



Glöm nu inte bort att mumsa i er en eller ett par kanelbullar nu på Kanelbullens Dag!
 
1 Bettie:

skriven

ah, jag vill ha en! :P

2 My:

skriven

Tror jag hoppar över det! Gillar mer kladdigare bakverk :) Ha en bra dag!

3 Ulla:

skriven

Jag tror vi kommer att få se många bilder av kanelbullar på bloggen idag. Väntar med spänning att ikväll ta reda på hur många som verkligen ätit en.

4 Cajsa:

skriven

Du kan få min bulle, är inte så förtjust i sånt.

5 Salme:

skriven

Det klart att det blir kanelbullar idag. Ha det gott

6 Think Twice:

skriven

Det blir nog inga bullar för mig idag, men det ser onekligen gott ut:D

7 Carina:

skriven

Köpte kanelbullar till våra Pensinärer idag på kondis och smög med två till mig och kommunalord.
då vi hade lite att göra ilag på eftermiddagen ;)

8 Linda:

skriven

Nädå.. har precis ätit en gigantisk!

9 Vaniljis:

skriven

Har inte slunkit ner någon här..glömde..

10 Åsa.S:

skriven

Den punkten har jag klarat av nu! =)

11 Helena:

skriven

jädrar det har jag glömt. Trots att jag bor i en caféstad. Tänkte på det i morse men sen vart det borta.

12 Salme:

skriven

Den största kanelbullen åt jag i gamlastan i Stockholm, kunde delat den med tre andra...
Smakligt kanelbulle...

Kommentera här: