Jag tror dom vet

image388

När husse var så dålig för någon vecka sen så hade han ständigt någon av katterna som passade honom.
Jag tror att dom vet när vi människor inte mår bra och behöver pysslas om lite extra.
1 Åsa.S:

skriven

Ja, jag minns för flera år sen när jag hade njurbäckeninflammation, katten vi hade då låg hos mig dygnet runt. Jag undrar om hon ens var upp och åt eller var på lådan...
Nästan skrämmande!
Ha det gott!

2 paulina mikaéla.:

skriven

så söt liten kisse :)

3 Annelie:

skriven

Jag är alldeles övertygad om att det är så =) Ha en fin kväll!

4 Nina på Johangården säger:

skriven

Nog tror jag att djuren vet när vi är sjuka... och pysslar om oss lite mer än vanligt. Det ser jag även p mina hundar.

5 Carina:

skriven

Så är det absolut.
Det såg jag både på Ronja förut och vår lilla raggsocka nu.

6 Åsa:

skriven

Självklart dom vet! Ingen som kan säga att dom e dumma inte! Ha en god natt där! Kramar!

7 Mia:

skriven

Jaa, dom har knepiga antenner, djuren. För visst är det så. Läste för ett bra tag sen om en katt på nåt ålderdomshem, som tillbringade all sin tid hos de som var nära döden..

8 Salme:

skriven

Att dom gör!
Kul att se dina katter. Förr i tiden sa man att katter skyr sjuka människor, alltså att katter undvek sjuka??? Det var då det! Ha det gott

9 Lotta:

skriven

Nu saknar jag verkligen livet med katt! Känns lite bättre när man är sjuk och kan ha en katt bredvid sig. Vi kan inte ha utekatt pga vägen, så vi väntar på att hitta en vuxen som inte VILL gå ut. Men skam den som ger sig! Snart är det nog katt i huset igen....

Kommentera här: