Dammsugning



Dubbelt så många män som kvinnor tycker att dammsugning är det roligaste städmomentet....men kvinnor dammsuger ändå oftare än män...??!!
 
1 E B B A <'3:

skriven

Hejsan, nu har jag startat en outfit tävling!
Om du vill veta mer så kan du läsa på min blogg eller fråga genom en komentar. Hoppas du väljer att vara med!

Ha det bra, Kram Ebba

2 evans:

skriven

Jag läste det där i någon tidning och gnisslade tänder... Samtidigt försökte jag lista ut vilket städmoment jag tycker är roligast, men jag kunde inte komma på något.

3 Carina:

skriven

Ja visst läste jag det också.
Nog är det lite konstigt allt :/

4 Salme:

skriven

Den apparaten sköter han (nästan) helt och hållet, men jag torkar golvet och det är helt ok. Nossebro marknad är en gång (sista onsdagen )i månaden förutom December och jag har hört att det är en utav Sveriges största marknader om man inte räknar Kiviks och dyligt! Ha det gott!

5 Åsa.S:

skriven

Nähä.... varför blir jag inte förvånad...?

6 adele:

skriven

det är därför de aldrig gör det säekert.

7 Blue:

skriven

Jag tycker att torka golv är roligare än att dammsuga...

Men här hemma kan jag väl gärna göra båda delarna bara sambon ser till att röja undan före... för det HATAR jag.

8 Mia:

skriven

Tänkte skriva en sak, men såg att Åsa redan hade gjort det... ;-)

Kommentera här: