Blogg, blogg och blogg

Idag blir det mycket bloggande...grejar lite här hemma och bloggar...grejar lite till och bloggar...måste nog "blogga av mig" ordentligt idag för sen blir det inget besök i blogg-världen förrän på torsdag kväll tidigast eftersom jag ska till Örebro onsdag-torsdag.
Ska på en nationell konferens i psykiatri som handlar om hur man ska få till ett bra samarbete mellan kommun och landsting.
Det ser ut att bli en spännande dag!

     image351

Därav detta intensiva bloggande idag, det känns som om jag har massor att förmedla.... =)


image352
 
1 kicki:

skriven

Ja det är ju synd att du inte bor i närheten av mej, jag skulle också behöva någon att promenera med, det är för töligt att gå själv,,,jag har ju hunden förståss men det är alltid roligt att gå och prata med någon..
kram på dej från kicki

2 sanna:

skriven

Ha en fin kväll.

3 Helen:

skriven

Blogga på :)

4 Ulla:

skriven

Håller med Helen: Blogga på!

5 Borthy:

skriven

Jag brukar kalla det att blogg-städa! Det är ett litet belöningssystem för mig! Jag är inte heller ett dug beroende.... Kram

6 Carina:

skriven

Hoppas du får bra dagar i Örebro.
Själv är jag väldigt taggat efter min konferans i går, suttit med vår anhörigsamordnare och smitt planer idag för se om min chef nappar på det.

7 Salme:

skriven

Ha det bra i Örebro och välkommen tillbaka på Torsdag

8 Maria:

skriven

Va kul att få åka iväg så där. Hoppas det blir bra.

Kommentera här: