Torsdag

Kommer torsdag efter måndag numera??!!
Det är inte klokt vad veckorna rusar förbi, vi är redan inne i mitten av november!
För mig är det arbetsdag igen...hade gärna varit hemma idag för jag känner att jag missar dagens ljusa timmar.
Mörkt när jag åker till jobbet och mörkt när jag åker hem.
Förhoppningsvis hinner vi jobba undan en massa idag så kanske det blir ledigt i morgon, håll tummarna!

Vad gör ni idag?

Nej, nu måste jag rusa!

Ha en bra dag!


image508

Bilden har jag lånat av Mija
1 Cajsa:

skriven

Jag som tycker veckan har gått jättesakta, det är bara torsdag.

2 Maria:

skriven

Nog rusar tiden iväg alltid...

3 Åsa:

skriven

Håller med dig! Nu e det en tråkig o mörk tid man kunde vara förutan! Hoppas du får en bra dag! Kramar!

4 Mia:

skriven

Jaaa, nu går tiden så fort så man märker knappt att det är mörkt, snart vänder det! ;-) Drygt två veckor till advent...

5 Silasalida:

skriven

Very nice site. Will sure visit again.

Kommentera här: