Tack Mija!

Dom senaste dagarna har jag haft många nya besökare och många har gett mig beröm för min fina blogg  =)
Jätteroligt! Det jag vill göra alla uppmärksamma på är att innehållet i bloggen är mitt eget men designen av bloggen han min vän Mija hjälpt mig med. HON ÄR VERKLIGEN JÄTTEDUKTIG!!


Så återigen Mija, TUSEN TACK FÖR HJÄLPEN!!


 
 
 
1 Mija:

skriven

Men snälla söta :) (rodnar lite) TACK själv.. Det var bara roligt... (ännu roligare nu när håret börjar växa ut, där jag slet bort stora kala fläckar.. *skrattar*..) BAMSEKRAMEN

2 Åsa.S:

skriven

Ja, hon är verkligen jätteduktig!

3 Sus i dus:

skriven

Ja den här bloggen är verkligen jätte fin, liksom Mijas blogg, den besöker jag också med jämna mellanrum! Önskar också jag hade en så fin blogg!
/Sus

4 Think Twice:

skriven

Ja den är jättefin bloggen nu!

Kommentera här: