Söndag

Den här dagen har börjat som dom flesta andra dagar med att vi har fixat med djuren och ätit frukost.
Väntar nu på att hovslagaren ska dyka upp för en av hästarna har tappat en sko. Förutom att vi ska köra häst idag så tänkte jag ta en promenad. Hoppas solen tittar fram snart, just nu flyger det lite snö i luften men det ser ut som om solen försöker kämpa sig igenom molnen. Innan jag går ut ska jag ta en runda bland mina favoriter =)


image557
1 Eva:

skriven

Låter som du får en mysig söndag! :o)
Glassen såg inte fel ut.
/Eva

2 Pialotta/Kaffebönan:

skriven

Här är det regn som gäller och de nyputsade fönsterna sedan i går får sig en extradusch:-)
Ny kamera, men ingen inspiration att vandra utåt då regnet piskar o det är så mörkt och grådisigt.
Ha de fint med skobyte och allt:-)

3 Helena:

skriven

Oh, vilken glass. Ser gott ut men idag känns det som att jag inte ska få i mig något. Jag var på julbord igår och det blir alltid för mycket av det goda.
Ha en bra söndag.

Kommentera här: