Shoppingdag

Idag ska jag till Glada Hudik med min granne E  =)

Det blir besök på



image567


och på



image568



sen blir det lite



image569



och så ett besök på




sen får vi se om vi orkar med något mer...



Jag vet att många tycker det är konstigt att åka till Hudiksvall och handla istället för att åka till Sundsvall ,men dessa butiker finns inte i Sundsvall och så är det så fantastiskt trevligt i Hudik!
 
1 Carina:

skriven

Inte illa alls lät det där.
I morgon bär det av till Ljusdal med moder, vi ska mysa runt lite på dan (hoppas det blir kinamat)och på kvällen så ska vi på modevisning som dottern är med på.

2 Mia:

skriven

Jag håller fullständigt med! Hudik är en trevlig stad! Men jag visste inte att Albert o Herbert fanns där...?

3 kicki:

skriven

Ja och så har ni ju orkestern Blender där uppe i trakterna av Hudik...mina favoriter...
kramen från kicki

4 Lena:

skriven

Det är synd att inte Kings hästsport finns i Hudik, det är en affär där jag kan tillbringa mycket tid :)

5 Bragemarianne:

skriven

Brilliant site. Cheers.

Kommentera här: