Sällskap =)

 


Det är som ett mindre under men min gubbe har kommit på att det är skönt att promenera, så nu får jag sällskap!
Han har t o m varit ute två gånger den här veckan utan mig...det är nästan så man funderar.....  ;)
Tittar in hos er lite senare i kväll!
 
1 A:

skriven

Ja, fundera kan man ju alltid göra:) Men det är säkert trevligt med sällskap.....eller hur? Kram

2 Helena:

skriven

Där ser man - undrens tid är inte förbi tydligen.

3 Carina:

skriven

Va söta ni är på promenaden...men "bara" en hund med ser jag ;)

4 Pialotta/Kaffebönan:

skriven

Ja du det är väl skönt att gubben din hänger på.. Vi promenerade en hel del tillsammans förut, men nu blir det mer sällan.. jag tar min "Elsa", cyklen min mest var dag.. gillar att cykla.
Men visst resor gör vi då och då tillsammans till naturens underbara konstverk och då blir det promisar:-)

5 Åsa.S:

skriven

Oj, hur bar du dej åt då?
Ha det gott!

6 Salme:

skriven

Ha hi! Får jag knycka den här bilden från dig? Skulle passa så bra till mig! Jättekramar

7 Mia:

skriven

Vilken (o)vana du har lärt honom...kan det vara nyttigt??? ;-)

8 Cajsa:

skriven

Han kände sig nog lite lat när du har gått och blivit så hurtig. ;-)

9 Starlondan:

skriven

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

Kommentera här: