Måndag

Helgen med lediga dagar har gått jättefort och idag är det arbetsdag igen. Jag är snorig idag och det sticker i halsen...kan det vara en förkylning på gång. Det skulle väl inte vara så konstigt egentligen...många är förkylda nu.
Hade gärna varit ledig ett par dagar till men jag kan inte klaga egentligen...jobbar bara idag och sen är jag ledig två dagar igen =)
Ha en bra dag!



image564


1 A:

skriven

Hoppas du slipper bli sjuk.....Och njut sen av dina lediga dagar:) Kram

2 My:

skriven

Usch för förkylning, men du är som sagt inte ensam om det just nu...ha en bra start på veckan! Låter bra med jobb en dag bara, sen ledigt igen! Kram

3 Mia:

skriven

Det låter som en bra början på veckan! Lite mjukstart.. :-)

4 Malin:

skriven

Visst är hon! Och hon är ännu sötare i verkligheten!

/M

5 Åsa.S:

skriven

Hoppas du inte blir sjuk, det är ju synd när du skall vara ledig i två dagar... ;)
Ha en fin dag!

6 Jen:

skriven

Söt bild! Hoppas att du slipper bli sjuk.

7 Think Twice:

skriven

Hoppas du slipper undan den förkylning som jag haft i sex veckor...den tog på krafterna!
Ha en fortsatt bra dag!

8 evans:

skriven

Åh nej! Hoppas du slipper den här långa förkylningen som jag går och drar på! Håller tummen för dig :)

9 Inger Maryissa:

skriven

Ja, helgerna går jätte-fort, även för mig som är bara hemma :-)
Och ja, det är trist med alla förkylningar som går, och även influensor som bruker cirkulera vid den här tiden på året.
Kul bild du har här.
Ha en fortsatt fin dag.
Kram

10 Maria:

skriven

Tyvärr vimlar det av förkylnings & vinterkräk sjukan runt omkring en. Bara att kurera sig & mota Olle i grinden. Vill inte bli sjuk. Hoppas du piggar på dig!

11 Carina:

skriven

usch, för att vara sjuk :(
Min helg var mest i bingen pga. migränen.
Vinterkräksjuka vill jag inte heller ha :(
Förkyld? ja, då ska det vara av den lindriga arten ;)
Vilket pessimist jag blev.
Sköt om dig väl så kanske du slipper undan lindrigt.

12 Emilia:

skriven

Nej men gud vad gullig bild :'D

13 chrizs:

skriven

rolig bild !

14 josefine:

skriven

Värdens gulligast minigris, just love them :D

15 Frida:

skriven

Haha, söt bild :D

16 Phillipsilja:

skriven

Really great site man!!

Kommentera här: