Måndag



Jag har haft en perfekt dag på jobbet, tyckte bara att jag hann dit så var det dags att gå hem igen. Fick dessutom en hel del gjort.
Jag har börjat fundera en del kring mitt arbete...tror det är dags för en förändring...återkommer i detta ämne när jag tänkt klart.
 
1 Åsa:

skriven

Såna dagar e väl guld värda! Hoppas kvällen har varit/är lika bra som din dag! Kramar!

2 Carina:

skriven

Har inte du just gjort en förändring på jobbet med nya uppgifter.....men det är väl sånt som kan få en att förstå hur nästa drag måste bli, lycka till.
Själv så går jag och väntar på den förändring jag ville ha, det låter postetivt från min chef och den som jag i så fall kommer att arbeta ihop med men högsta chefen är inte så närvarande just nu pga andra problem inom socialtjänstaen :/
Jag ligger lågt över jul sedan hoppas jag att det blir en rätsida med det.

3 Gautemolly:

skriven

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

Kommentera här: