Måndag

Ny arbetsvecka, det blev sent igår och jag var jätteseg när klockan ringde.
Nu har jag ätit frukost och duschat så nu känner jag mig LITE piggare i alla fall men det skulle ha varit underbart att få krypa ner i sängen igen...
Men, det är arbetsdag idag igen så det är väl bara att ta sig i kragen och ge sig iväg. Ha en riktigt bra måndag!


 
1 Lillepip:

skriven

Detsamma du!!Hoppas det inte gör nåt att jag kopierade din fina Garfield bild!Hihi,må gott,pip

2 Selena:

skriven

Hej! Vad hittar du alla sköna bilder till din blogg...?
Om det är ok för dig så snor jag gärna den här bilden till ett senare tillfälle...
Kramis

3 Mia:

skriven

Ha det så gott.....trots att det är måndag ;-)

4 Maria:

skriven

Kan vara tungt med måndagar ibland.
Ha de så bra!

5 Lillatanta:

skriven

Nog är det segt att komma upp.barnen har ju haft lov en vecka och vi har vänt på dygnen som vid alla lov.Uppe halva natten,sova halva dagen.men att ställa om sej igen är inte lika kul.men som Gustav säger måndagar är det i alla fall bara en gång i veckan
kraaaaaaaaaaaaaam

6 evans:

skriven

Ha en bra måndag du också! Jag kunde inte fatta vad det var för oljud i sovrummet i morse... Väckarklockan :/

7 Tobias:

skriven

samma här, gick och la mig sent så när klockan ringde ville jag bara kasta den i golvet och sova vidare!

8 Nina på Johangården säger:

skriven

Jadu... det är tur att det bara är en måndag i veckan :)

9 Junitjej:

skriven

Svar till ejmis: Det har du rätt i. Det är inte alla som har gjort något kul på sitt lov eller som t.o.m. kanske har varit med om hemska saker. Då är det bättre att eleverna ibland får skriva om hur någonting INTE har varit.

10 Anna:

skriven

Hoppas du har överlevet veckans första dag! :)

11 Pialotta/Kaffebönan:

skriven

Måndagar är lite sega.. varför är de så gott som alltid det tro??
Nu menar jag oavsett vad man hittat på under helgen..
Så härlig "tapet" du har som bakis här.. gillar verkligen den:-)
Tjing tjong kaffepaus:-)

12 Anonym:

skriven

Jag kände exakt likadant imorse. Jag HATAR MÅNDAGAR!

13 Selena:

skriven

Svar till Ejmis:
Jag är med i ett viktminskningsprogram som heter xtravaganza. Det är liknande som Cambridgekuren. Jag har skrivit lite om Xtravaganza på min blogg. Gå in och läs på inlägg ifrån oktober, mellan Dag 3 och 4 om du vill veta mer om metoden.
Mitt mål är att tappa 48kg... just nu har jag tappat ca 8-9kg.. jag vet inte riktigt eftersom jag väger mig bara var 3:e el. 4:e vecka.
Kramis Selena

14 Susie Kate Mela:

skriven

Jag svarade i min blogg :)

15 Borthy:

skriven

Jag gjorde något jag aldrig gjort förut i dag. För att piggna till inför jobbet drack jag kaffe i duschen! Inte illa va? Kram från Borthy

Kommentera här: