Julklappar

Det börjar dra ihop sig...dags att fundera över julklappsinköpen...har inga "självklara" julklappar i år så nu gäller det att tänka till...


 
1 Lisa:

skriven

svar på din fråga: Jag jobbar som personlig assistent! Jobbar nu 15.30- 15.45 imorgon!!

2 Tobias:

skriven

Svar: jag vet därför sov jag så gott :) du med elr ? =)

3 Sus i dus:

skriven

Jag är alltid sen med alla julklapparna, även i år!
Sus

4 Anneli:

skriven

Jag har jättebra julklappar bestämda till "mina" men jag vet inte om jag får till det men hoppet är ju det sista som försvinner ;O)

Lycka till med klapparna!

5 Anonym:

skriven

Det är svårt med julklappar, jag kommer ha stora problem att hitta till min pojkvän:)

6 Lana:

skriven

Jag längtar till julen. Har redan bestämt mig vad jag ska köpa till mina nära och kära.

7 evans:

skriven

Jag köpte två klappar tidigt, men sedan blev det tvärnit. Blir det svårare för vart år som går? Ha en bra lördag!

8 sunniva:

skriven

hihi, jag är redan klar :) eller jag måste bara köpa en till pojkvännen med jag vet ju vad jag ska köpa :)

Kommentera här: