Julkänsla



Jag har fortfarande inte fått den här inspirationen för att börja med julstöket som jag ser att så många andra har fått. För mig känns det mer som ett måste...att det är dags att börja bara för att...visst är det kul att gå och titta på alla fina julsaker i affärerna men att komma igång med något här hemma...tänkte i alla fall att jag skulle ta en titt bland julgardinerna i kväll och se om dom jag har duger i år också.
 
 
1 Helena:

skriven

Men man behöver inte göra nåt förrän till söndag. Och då kan det faktiskt räcka med att ta fram adventsljusstaken.

2 Carina:

skriven

Jag brukar inte ha så bråttom i vanliga fall men i år så ryktigt kryper det i mig att få börja.
Har nog ryckts med av andra som längttar i år ;)

3 Lotta:

skriven

I morgon blir det lussebak med sonen!!

4 Jen:

skriven

I helgen så ska jag julstöka lite här hemma :)

5 A:

skriven

Ja, det känns allt lite feligt....Jättesvårt att hitta julkänslan. Ändå längtar jag lite efter att julpynta:) Ha det bäst.Kram

6 Maria:

skriven

Här blir det bara ljus stakar & stjärna till helgen. Ev nån enstaka tomte. Jag vill helst pynta nån dag före jukafton. När jag var barn pyntade vi alltid kvällen före julafton & det sär sitter liksom i mig. Sedan hör det till att jag är lat, pyntar jag nu måste jag damma det före jul.
Natti natt

7 Cajsa:

skriven

Du är iaf ambitiös nog att ha julgardiner. =D

8 Pia:

skriven

och jag har packat ner alla ljusstakar, får bo i en lägenhet utan både gardiner och stakar i 2 veckor, usch och fy. Men stakarna ska packas upp det första jag gör när vi anländer Spanien.

9 A:

skriven

Hoppas du har en fin dag...Kram

10 My:

skriven

Skickar lite inspiration åt ditt håll, jag har nämnligen massor! ;)

Kommentera här: