Hurtig morgon

I går kväll bestämde jag och gubben att vi skulle börja dagen idag med en pw och det har vi gjort. 7.15 i morse gick vi iväg på vår 1-timmes-runda. Det känns jättehurtigt och skönt att ha det gjort och att gubben hängde med är helt fantastiskt.Jag tror han har börjat gilla det här han också. När vi kom hem så gjorde vi klart med djuren och åt frukost. Nu är resten av dagen fri att göra vad vi vill =)

image554
1 Annsingen:

skriven

Absolut!

2 erika:

skriven

gud vilken fin bild!

3 Anna:

skriven

Åh, vilken härlig vinterbild! *njuter*

4 Vaniljis:

skriven

Är det där du bor? Så enastående vackert!! :)

5 Carina:

skriven

Säger som de andra SÅ VACKERT.
Hurtig var rätta ordet! :0
Kan undra vad man skulle muta mig med att gå en sån runda den tiden på dygnet ;)

6 Anneli:

skriven

Vilken härlig bild! Har ni verkligen så mycket snö där ni bor? *avundsjuk*
Duktiga är ni också!! :O))

7 Mia:

skriven

Men!! Ser det ut så där hos er?? Underbart vackert... *suckar*

8 Emelie:

skriven

Oh va skönt med en morgonrunda :) Vill ha ett sånnt vinterväder som på bilden :/
Ha en fortsatt bra dag ! :)

9 isabella:

skriven

om jag också skulle orka med en morgon prommis. Det är snarare min sambo som försöker få med mig...

10 Lena:

skriven

Vilken härlig vinterbild :)

11 Berntjeanette:

skriven

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

Kommentera här: