Hur kan sånt här få hända?

Återigen ett fall av djurplågeri av värsta slag, jag mår illa när jag hör talas om sånt här


image485

Det är så här kor ska ha det, inte svälta ihjäl i en ladugård...     =(
1 Junitjej:

skriven

Jag mår också dåligt av att läsa om djur som far illa. Det är grymt!

2 Carina:

skriven

Såg på Tv nyheterna.
Att man som människa kan låta sig se djuren plågas till döds !!!!!

3 Anna:

skriven

Hej, hoppas du haft en bra helg! Nu har jag lagt upp recepten på min Anna-kycklingpaj och laxpaj som du frågade om ;)

4 Anonym:

skriven

hemskt!

5 Lara:

skriven

ibland undrar man varför man fortfarande äter kött, men tanke på allt! ha en underbar vecka!

6 Carina:

skriven

En utmanning på gång till dina hundar på min sida.
Är det fyra du har?
Kramis ;)

7 Borthy:

skriven

Jag ville inte trycka på "Här" i ditt inlägg, ville inte se! I bland orkar man inte ta in allt elände. I dag ville jag bara se din lyckliga ko i hagen! Kram

8 Ullstrumpan:

skriven

Ja,det värsta som finns är när djur(och barn)utsätts för hemskheter..Läste igår att i Kronobergs län, så halshugger polisen hemlösa katter..och myndigheter där säger att det är helt ok...jag blir GALEN snart..vad har djur gjort för ont...Ha en bra dag..p.s.Fin blogg!

Kommentera här: