Grrrr!

Vad är det som händer efter 19.00 på kvällen med blogg.se?? Helt plötsligt är det segt som sjutton!!
Tro om det här hjälper??

image540
1 nathalie:

skriven

haha klockren!

2 Lisa:

skriven

på min webbläsare har typ halva din sida försvunnit.. på din header der jag många skugg
med halva det sita g:et..!

3 Mikaela:

skriven

hahahhahah ! skönn....

4 Mia:

skriven

Hmm, det har hållt på en vecka nu, till o från!

5 BABBELDROTTNING:

skriven

aa, det blir skit segt!

6 Lotta:

skriven

Haha, nja tror inte att det funkar. Jobbigt när det strular.

7 Tobias:

skriven

Jag vet, så dåligt av dom! kan dom fixa det el ? :O

8 BABBELDROTTNING:

skriven

Haha, okejs! Va bra! =)

9 crue Annika:

skriven

det har de varit i flera kvällar nu grrr

10 Ulla:

skriven

Jag tror att blogg.se går extra segt när det är många inne. Min dator har gått i strejk. Den släcker ner sig själv. Jag ska lämna in den i veckan. Det var samma fel på den förra året. Den höll ett år. Det får man kanske vara nöjd med.

11 Anna:

skriven

Det blir överbelastat... Dom borde åtgärda det. Det är grymt irriterande!

12 Linn:

skriven

Antagligen för att det är många som loggar in då och servrarna inte pallar med trycket dvs det går otroligt långsamt. Det är min teori:)

13 Stina:

skriven

Som alla andra redan har sagt så blir det väl överbelastat, alla slår sig ner för att blogga lite ;) Skön bild förresten haha..

14 Amanda:

skriven

Ja jag håller med! Skitsegt!

15 Tobias:

skriven

Fyfan va söt :D

16 Sus i dus:

skriven

Jag håller bar med! Jag trodde först det var min dator men det var det inte... Man blir så himla less.
/Sus

17 Frida:

skriven

Jag tror att det kanske är för att det är så sjukt många som är inne på kvällarna, och att blogg.se har sån dålig server!

18 Abdullahiadine:

skriven

thank-you for the good and valuable information on your site

Kommentera här: