Gjorde en tavla


Hos Linda fick jag tipset på en sida där man kan göra en personlighetstest och få resulatet som en tavla.
Här ser ni mitt resultat som jag faktiskt tycker riktigt mycket om =) Vill du också göra en tavla så titta in här.
1 Carina:

skriven

Provade och fick bara en hel ljuslila tavla två gånger?
Hur kreativ känner man sig då :/

2 Lisa:

skriven

jag har min på min blogg, hittade det hos mia som hittat det hos dig!
kul!

3 kicki:

skriven

Jag har min tavla på min sida...jag tycker också om den...kul test.
Kramen från kicki

4 angelica:

skriven

haha älskar såna här tester, har massvis av de, du kan gärna kolla in min blogg och kategorin personlighetstester, MASSVIS :D



Gjorde en sån här tavla nyss btw

5 Stefanmerete:

skriven

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

Kommentera här: