Försvunnen trötthet

Ibland hinner tröttheten försvinna innan man hunnit i säng efter ett nattpass och det är precis vad som hänt mig nu...
Vet att jag måste sova lite annars blir det så här i tv-soffan ikväll:




Jag får blogga lite och sen lägga mig med en bok och se om inte John Blund kikar förbi ändå.
 
1 Mia:

skriven

Du får sova så gott, jag går nog ut på en promenad, jag (läs: är utan tobak ;-))

2 Ulla:

skriven

Hoppas John Blund kom. Jag somnar ofta i soffan framför tv:n och det är inte så kul för övriga i familjen.

3 Lisa:

skriven

så är det nästan jämt, man är så trött och sen när man gjort sig i ordning och ska lägga sej så är man inte det minsta trött!

4 Åsa:

skriven

Hoppas du lyckades somna till slut! Ibland så e man nästan för trött så man känner sig pigg istället! Knepigt det där.. : )

5 Raymondhermine:

skriven

I like this site. Keep it up!

Kommentera här: