Brrr!

-6,5 grader idag, det känns kyligt ända in till benen, brrr, jag är verkligen inte van kylan än...
Idag är jag ledig och ska på frukost-date hos min kompis A-C =)

Ha en riktigt bra dag!!


image499
1 Pia:

skriven

God morgon ! Här är det 5 plusgrader och regn, snön som de lovade kom aldrig, tack och lov för det ;)

2 Lillepip:

skriven

Låter mysigt,må gott,pip

3 Cajsa:

skriven

Vad ambitiöst med frukostdate, låter mysigt faktiskt.

4 Mia:

skriven

Här får man dejta ensam ;-) Kollade min termometer nu och den visade +22 grader OCH DET SNÖAR!! Måste vara nåt fel..

5 Åsa:

skriven

Fykatten...hatar kyla..solen skiner lite smått här! Låter mysigt med frukostdate!!
Ha en skön dag! Kramar!

6 kicki:

skriven

Hoppas ni haft en trevlig trevlig frukostdejt...
kramen på dej från kicki

7 Maria:

skriven

Va mysigt med frukost dejt.
Ja man har inte blivit härdad av kylan än.
Ha de så gott.

8 Sandra:

skriven

ååh så ruskigt kallt.:s

9 My:

skriven

Å vad trevligt med frukostdate! Det har jag aldrig varit på...
Så kallt! Vi hade plusgrader...

10 evans:

skriven

Här har vi haft samma kyla och till råga på allt har det bytts fönster på mitt arbetsrum, så där har det varit lika kallt :/ Ha en bra kväll!

11 Salme:

skriven

Frukostdate vad kul! Här har det varit 7+ och solsken idag. Ha en jättebra kväll!

Kommentera här: