Valborgsmässoafton

image34

Vårt valborgsfirande var väldigt lugnt. Här i byn ordnar byföreningen brasa och bjuder på korv,saft,kaffe,sång och lotterier.
En trevlig kväll men det blev tidig hemgång eftersom det är jobb idag igen.
Nu har jag precis kommit in från stallet så nu är det väl dags att sätta fart och göra sig iordning för att åka iväg igen....
1 emw:

skriven

Hej
Jag såg att du hade varit in på min blogg. Vad roligt! Jag är lite nyfiken, nybörjare som jag är, hur du hittade min blogg? Hur länge har du bloggat? Vad fint du hade gjort med olika kategorier...och så bilder förstås. Det gillar jag också. Du har också en Golden vad jag förstår. Tränar du jakt eller kanske t o m jagar?

2 Mattislouise:

skriven

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

Kommentera här: