Trött!



Det blev sent igår...först tv, sen bloggen, sen tv igen och sen läsning..jag somnade nog inte förrän vid 02.00 inatt och det är VÄLDIGT sent för mig!
Gubben jobbade natt annars är han duktig på att påminna mig om vad klockan är om jag fastnat i något och nuförtiden är det oftast bloggen...
Klev upp 07.00 för djuren tar så klart ingen hänsyn till att matte varit uppe halva natten, så nu känner jag mig helt klart jättetrött!

1 Helen:

skriven

Stackare du måste ta en liten vila annars däckar du typ 8 ikväll. Fredag o allt, nej det duger inte. Sov nu tös:)

2 Anonym:

skriven

Hehe ja det är lätt att fastna i bloggvärlden.. men jag ska ut och åka båt i helgen så jag ska slita mig från datorn i minst 24 timmar :-)

3 Cyberspunken:

skriven

Hihi menade inte att vara anonym =)

4 Åsa.S:

skriven

Lätt gjort att fastna framför datorn... jag vet

5 guldmormor.blogg.se:

skriven

Tack ejmis för din kommentar till "glitterstänk"! Vet inte om detta svar fungerar - mitt första försök till kommentar.
Efter lunch ska jag besöka Skärgårdsmässan i Wasahamnen här i Stockholm. Den öppnar idag.
Trevlig helg!

6 ischa01:

skriven

Hade en travare som ridhäst innan men sålde honom när barnen kom. Brist på tid och ork tyvär! Numera lånar jag häst ibland, blir lite ridning och stalljobb iaf....
Har varit hästtokig hela mitt liv så jag kommer nog aldrig att sluta hålla på med hästar. Även om det bara blir lite då och då nuförtiden!
:-)

Kommentera här: