Svalor



Idag har svalorna kommit! Vi har svalbon (med ungar) varje sommar på hövinden och i vedboden. Jag har hafr en härlig morgontur med hästarna och nu är det snart dags för mig att åka iväg till huvudstaden. Tråkigt nog knakade det till i ryggen i morse och jag tror jag har fått ryggskott!! Har smörjt med hästliniment, tagit en diklofenak och hoppas nu att det ska ge sig...
Annars får jag försöka bedöva mig på annat vis.......=)  
Ha det gott så hörs vi om ett par dagar!
1 Blogglösa Camilla:

skriven

Nä, inte ryggskott...nu när du ska komma hit! Hoppas den går över.



2 Think Twice:

skriven

Låter härligt med en ridtur på morgonkvisten...*saknar själv den tiden*
Själv tog jag alltid kampfersprit mot allt ont!

3 emw:

skriven

Hoppas du får några trevliga lediga dagar! Måste säga igen att jag är imponerad över dina inlägg med alla dessa härliga bilder.

4 Helen:

skriven

Kämpa på även om det är för dj''ig. Med lite piller så går det förhoppningsvis bra. Ha det gott:)

5 A:

skriven

Hej...Vi har också svalbon:) Precis under taket vid vår altan....Hoppas du får trevligt i huvudstan och hoppas du blir bättre i ryggen....Tack förresten för fin kommentar i min blogg :)

6 Helen:

skriven

En annan bakar medans du springer omkring i huvudstaden, lite avundsjuk blir jag nog:) Hoppas det är bättre med ryggen.

Kommentera här: