Ring,ring



Pust, nu har jag suttit och ringt runt hela morgonen. Hade samlat på mig en hel drös med "måste-samtal" att ringa.
Tänk att en hel förmiddag kan gå åt bara till sånt!! Men nu är det i alla fall gjort och jag ska snart göra mig iordning för att åka in till stan. Först ska jag på en föreläsning om "Brott och minne" och sen ska jag på Kvinnokliniken och se om dom hittar anledningen till mina mens-problem.
Ha en bra dag!
1 Vaniljis:

skriven

Problem? Låter inte trevligt...hoppas det går bra! Kram

2 Helen:

skriven

Ja ibland samlar man på sig sådana samtal aldeles för länge, hoppas att det går bra på sjukhuset.
Ha en bra dag :)

3 BiddaTroy:

skriven

Låter ju som en hel-festlig dag! Hoppas onsdagen blir roligare. Och att problemet blir löst, såklart.

4 Helen:

skriven

Ja tack det känns bättre nu, tar ett par dagar att återhämta sig o innan "kemikalierna" invaderat ens kropp igen. Jag säger bara tack Gode Gud för att forskarna finns!
Det blir väl till att kolla in dr House ikväll om inte du har ngt bättre förslag:)

5 Helen:

skriven

Föresten, du måste lukta på Nina nästa gång du sticker i väg på shoppingtur:)

Kommentera här: