Kolsyrat vatten

image55

Jag bär hem litervis med vatten från affären varje vecka och det är såklart vansinningt eftersom vi i mina trakter har Sveriges bästa vatten, men det är bubblorna.....
Det är ju så mycket godare när vattnet är kolsyrat! Så nu funderar jag på att köpa en Soda Stream istället, jag tjänar nog igen den på ett par veckor...
1 BiddaTroy:

skriven

Jag tycker du ska slå till och köpa en maskin. Och några extra tom-flaskor.

2 A:

skriven

Jag är tvärtom....Tycker att vatten absolut ska vara kolsyrefritt:)

3 Vonny!:

skriven

Klart du ska köpa en. Jag har också varit jättesugen på att köpa en. Men försöker nu att dricka "vanligt" vatten.

4 Omtanken:

skriven

Hej Ejemis!
Har en väninna som köpt en och hon är jättenöjd. Tror att det är en bra investering. Ibland känns det lite "lyxigare" med mousserat vatten, ha ha. Slå till.

5 OMtanken:

skriven

Hej igen!

Glömde säga att jag också gjorde testen och är HET.
Kanske ska man leta efter en bonde i sommar =).

Kommentera här: