Födelsedag



Idag fyller junioren 22 år så vi ska åka iväg och fira honom, det blir en heldag med grillning, tårta, paket och trevlig samvaro.
Precis när jag skriver detta tittar solen fram så jag hoppas det blir bra väder också!
Nu ska jag ta en runda bland mina blogg-favoriter innan det är dags att åka. Ha en bra dag!
1 Vonny!:

skriven

Ha en bra dag hos junioren. Här skiner solen o det är ca 24 gr ute :))
Och nu börjar jag återvända till livet igen :))
Ha det bra!

2 BiddaTroy:

skriven

Då ber jag att få tillönska en trevlig helg! Grillat är ju godast!

3 Pia:

skriven

Ja du...tiden går....jag började ju hyfsat tidigt min äldste är 29 men båda han och jag har börjat räkna bakåt:)

4 A:

skriven

Ha en bra dag själv.....Vad trevligt med kalas. Ät och var glad;) Tack för fina kommentarer....

5 Trolda:

skriven

Låter som en härlig Pingstafton för er...=D Gratta "Lilleman" då också! =D Ha en fin kväll!
Trolda - Glad Pingst!

Kommentera här: