Vänskap




Jag har haft en jättebra dag idag, shoppat, fikat, ätit och framförallt umgåtts och haft trevligt!!!
Vänskap är verkligen något värdefullt..jag har en handfull vänner som jag kännt i många år och även om vi inte träffas varje vecka och ibland inte ens varje månad så vet jag att dom finns där.
Att ha en sån här kompis-dag med jämna mellanrum är jätteviktigt för mig, det är som "balsam för själen".


1 evans:

skriven

Vad mysigt med en kompisdag! Jag fick ett par sådana dagar i Stockholm, men annars blir det alltför sällan :-/ Ha det bra!

2 ejmis:

skriven

Evans: Visst skulle man vilja att det var lite oftare men det är svårt att få tiden att räcka till..

3 Erika:

skriven

Håller med dej om att det är härligt med sådana dagar! =) Låter som att du haft en toppen dag med din kompis.

4 My:

skriven

Kompisar är viktiga! Va kul att du haft en så bra dag, kramen :)

5 Erika:

skriven

Svar från min blogg:
Jag hade inte heller sett så många djur på en och samma gång det här året =)

6 ejmis:

skriven

Erika: Absolut en toppendag!
My: Ja vad gjorde man utan sina vänner??

7 Helen:

skriven

Det är så sannt så, skönt att veta att ngn finns där för en :)

8 ejmis:

skriven

Qristall: Ja det är jätteskönt att veta!

9 Vaniljis:

skriven

Vad trevligt ni verkar haft. Jag har få nära vänner. Men hur många bekanta som helst. Det är väl så det ska vara.. Ha en bra dag! kram

10 ejmis:

skriven

Vaniljis: Så är det för mig också.

Kommentera här: