Surströmming...igen


Vad kul det var med alla kommentarer från er som INTE ätit surströmming!
Den här rullen ser väl härlig ut?? Det är en surströmmings-rulle! Jag förstår att det verkar konstigt att äta något som luktar som det gör men jag säger bara..PRÖVA!
Tillsammans med tunnbröd, kokt potatis, lök, tomat och gräddfil är det en riktig delikatess!
1 A:

skriven

Det ser verkligen jättesmaskigt ut....men jag är en fegis och jättekänslig för lukter:)

2 cyberspunken:

skriven

Ohhh nej... haha gränsen går vid det näsan känner =) men det är väl med surströmming som vissa andra saker, att antingen gillar man det eller inte... för mig är det inte.. luktkänslig så det förslår... kan man vänja sig?

3 Blogglösa Camilla:

skriven

Nja, jag har lyckats undvika det i 32 år... fortsätter nog med det.

4 Marcusidunn:

skriven

NICE AND WONDERFUL SITE

Kommentera här: