Shopping-dag




Nu väntar jag bara på att L ska hämta upp mig inför dagens shopping-runda...förhoppningsvis har jag massor med mig hem i eftermiddag..jag har en lång lista på saker jag behöver handla.
Ha en bra dag så hörs vi i kväll!!!
1 Mimi:

skriven

Hej! Jooo ganska dyrt tyvärr... En berlock ligger på runt dryga tusenlappen... Men han har coola saker.. Berätta gärna mer om NADA om du har tid/lust.. Ska testa idag för första gången...
/Mimi

2 Miriam:

skriven

Ja, visst är han poetisk min man ;))
Låter härligt med långa shoppinglistor!!!

3 Mimi:

skriven

Upplevde det positivt... Fick sitta med nålarna i en skön fotölj och lyssna på avslappningsmusik. Kändes bra... Men om det kommer att hjälpa mig vet jag inte ännu. Men jag kunde koppla av och det är ett plus... Har svårt för det annars.

4 fjäril:

skriven

hi hi
shoppig är kul. Jag har med shoppat idag. fick tag på två toppar för under hundra lappen. rea är super bra.
kram!

5 Remymia:

skriven

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

Kommentera här: