Morgonen efter

 


Morgonen efter ett storhelgsfirande är det alltid extra tyst tycker jag..jag hade sovmorgon till 8.30 idag men när jag kom ut så kändes det som om klockan skulle kunna varit 5.30 ,så tyst var det.
Det är bara jag och djuren som är vakna än...gubben sover som en sten...han "firade" lite mer än mej igår så han behöver nog sova ett tag. Det är faktiskt riktigt skönt att vara ensam uppe och njuta av den fantastiska morgonen.
Solen skiner från en klarblå himmel, det är redan 20 grader i skuggan...det ser ut att kunna bli en riktigt härlig sommardag!!
 
1 Anonym:

skriven

Vilken tur du har då, här började regna redan i går eftermiddag och det regnar fortfarande :(

2 Vaniljis:

skriven

Här VRÄKER det ner! :)

3 My:

skriven

Tyst ja, och öde. Vi var ute på promenad jag och lillen vid 10-tiden, och vi var rätt ensamma om man säger så...

Kommentera här: