Kan det redan vara över??



Otroligt nog så mår jag faktiskt redan bättre...jag är naturligtvis jätteglad för det men samtidigt lite förvånad...magsjuka brukar inte vara så lätt att bli av med...men jag ska kanske inte ropa hej än...
1 A:

skriven

Så skönt om det gått över redan...*peppar, peppar*. När jag blir magsjuk så varar det aldrig mer än någon timme....Tack och lov:) Hoppas du får en bra dag nu...

2 Åsa.S:

skriven

Vanlig magsjuka brukar oftast ge med sig på ett dygn... *hoppas*

3 ejmis:

skriven

A: Då hoppas jag att jag är som du, en timme kan man faktiskt stå ut med i värsta fall.
Åsa.S: Jag hoppas också!!

4 Maria:

skriven

Va skönt att du är bättre.

5 ejmis:

skriven

Maria: Tack för det!

6 Camilliondollar Baby:

skriven

Skönt att bli frisk fort! Själv håller man på att få en förkylning, ska försöka hålla den borta. Åker ju på semester om två veckor

7 ejmis:

skriven

Camilliondollar Baby: Kurera dig ordentligt, sommarförkylningar är ju bara så jobbiga..dom går ju aldrig över..hoppas du blir fri den fort!!

8 Vaniljis:

skriven

Klart det kan vara över redan - hoppas! :) Inte kul med maginfluensa.

Kommentera här: