Hund i varm bil

Det här mailet fick jag idag och det är värt att sprida informationen vidare tycker jag!!




 

HUND I VARM BIL!

När du ser en varm hund eller annats djur i en bil
SMS:a bilnumret till: 71456

Då får du tillbaka namnet på ägaren till bilen och du kan ringa
nummerupplysningen för att få fram telefonnumret. Då kan man ropa upp
förarens namn på t.ex utställningar, vid varuhus, köpcenter eller
liknande tillställningar.

Delge så många du kan denna informationen. Ju fler som vet om detta,
desto större chans att vi snabbt kan klara hundarna om vi stöter på detta.

Skicka vidare

1 A:

skriven

Usch ja, det är så hemskt med människor som lämnar hunden i bilen:( Klart att du får länka mig:) Ha det bra..

2 Åsa.S:

skriven

Eller så får man faktisk krossa rutan om hunden ser ut att lida!

3 Vaniljis:

skriven

Fick också det mejlet av syrran. Kopierar från dig och lägger på min sida med...:)

4 ejmis:

skriven

A: Ja att lämna hunden i bilen på sommaren är fruktansvärt oansvarigt!
Åsa.S: Absolut!
Vaniljis: Vad bra att du också sprider budskapet vidare!

5 Cyberspunken:

skriven

Huuu ja det är ta mig f** inte klokt hur folk tänker! varför överhuvudtaget ta med sig hunden i bilen när man åker och handlar måste tyda på lite dålig planering... *obegripligt* Jag har länkat till dig nu =)

6 Maria:

skriven

Jo man ser detta lite då & då. Visst kan jag ha med Kruse på affären men det är när jag åker ner på "byn" & där handlar man snabbt. Skulle aldrig dra med honom till stan & låta honom sitta i flera timmar. Man vet ju själv hur het det blir när man sitter i bilen & väntar på nån.

Kommentera här: