Dregel

Varning för känsliga läsare!!!!



En av våra hundar är en mastiff och mastiffer har väldigt stora läppar där det samlas väldigt mycket dregel.....
I morse när jag skulle ge hundarna mat blir Babe (som mastiffen heter) överlycklig som vanligt när det gäller mat och hoppar omkring och skäller och kastar med sitt stora huvud.
När jag går över köksgolvet en stund senare så halkar jag på något äckligt på golvet och gör nästan en vurpa...just det...en stor äcklig hög med dregel...man får ta det onda med det goda som det heter....=)

image59
1 A:

skriven

Uärk, vad läbbigt:) Har själv halkat i både katt och hundspyor och kattskitt:/ Så är livet med djur;)

2 Fröken Fredag:

skriven

Vilken söt bild..

3 Vaniljis:

skriven

Jaa, när man hade katter fick man städa upp både det ena och andra.. :)

4 Lotta:

skriven

Hur det än är så älskar man dem ändå! En katt jag hade en gång väckte mig när han åt upp huvudet på en nyfångad mus. Precis bredvid sängen!

5 Helen:

skriven

haha det lät inte roligt men som du säger de är ens allt o då går drägglet oxå an, även om det är äckligt. här är supervarmt hur är det hos er?

6 BiddaTroy:

skriven

Hahahaha... Förlåt, men jag måste bara le.

7 Trolda:

skriven

Vilken UNDERBART härlig bild....=D Man blir bara så GLAD!! =D Och dreglet är ju just bara dregel...Det finns allt VÄRRE saker...Ha en fin kväll!
Trolda - tjingeling!

8 fjäril:

skriven

heej fina Ejmis. Dreggel är inte så trevligt men hundar är det! :-)
Och hästar också!
Kramar till dig!

9 cyberspunken:

skriven

Åhhh vilken supersöt vovve =) ser ut som den har värsta leendet kul kort =) tjingeling

Kommentera här: