Sommarpratare



Idag (tisdag) är det Camilla Läckberg som är sommarpratare, det får vi inte missa!
1 Christina W:

skriven

Och idag fyller två av mina kompisar år....Tur att jag kom ihåg det. Men Camilla ska jag verkligen försöka komma ihåg att lyssna på. En härlig tjej.

2 Cyberspunken:

skriven

Åhh såg att din semester var slut, jag har ett par veckor kvar men det börjar kännas som man är på fel halva av semestertiden nu... =)
Du har en liten utmaning om du vill hos mig...

3 Annelie:

skriven

Jag brukar tyvärr inte lyssna på radio så ofta längre.Hoppas det går bra på jobbet nu efter semestern=) Ha det så gott!

4 ejmis:

skriven

Christina W & Annelie: Kom ihåg att det går att lyssna i efterhand på webben.
Cyberspunken: Ska kolla in utmaningen när jag "går min runda"..

5 Åsa.S:

skriven

Jag har jobbat, men jag skall lyssna på webben snart!

Kommentera här: