Sen middag



Besöket hos veterinären gick sådär..hittade inga större fel bara ett par småskavanker som för dagen ska behandlas med antiinflammatorisk medicin och sen blir det återbesök om 14 dagar.
Mattiderna idag blev helt fel så vår middag står i ugnen nu, det blir en fläskpannkaka.
Var länge sen vi åt pannkaka nu så det ska bli smaskens.
Nu ska vi se om jag hinner med rundan bland favoriterna innan maten är klar.

1 Åsa.S:

skriven

Å, fläskpannkaka är så gott! =)

2 Lotta:

skriven

Mmmm, ser gott ut. Vi var också sena med middagen idag.

3 Mia:

skriven

Guuud vad gott, det var längesen....hade nog hellre ätit det än räkbaguette.
Jag rekommenderar verkligen dagens utflyktsmål, men det finns ett till ställe som jag tycker ni ska besöka, Axmar brygga, ligger dock söder om Söderhamn, kanske det blir för långt?
Långvind var såååå vackert....

4 Anna´h:

skriven

Du gav mej mat - inspiration !!
Imorgon blir det fläskpannkaka i Lidköping !!
Sov gott

5 Think Twice:

skriven

Du är tagen;).....kika in på min blogg!

6 Think Twice:

skriven

Fläskpannkaka är inte alls dumt, ja brukar ha på lingon o vispgrädde...supergott!

7 Maria:

skriven

Hm...pannkaka är det mat? Tycker inte jag!

8 My:

skriven

Just det! Tack för tipset, fick ju recept på just fläskpannkaka, och har ännu inte lagat det....gott, måste göra det!!

9 Helen:

skriven

Tur att det bara var lite småfel o inget större, men man blir ju orolig endå.
Pannkaka hur gott är inte det så, mums
Ha det så bra idag.

10 Jenny:

skriven

skönt att det gick bra hos veterinären!
Ugnspannkaka är ju jättegott,jag ska bara övertyga resten i familjen om det..

11 ejmis:

skriven

Mia: Kolla under resor i min blogg så ser du att vi redan besökt Axmar brygga. Vilket mysigt ställe!
Jag funderar över deras julbord, vet du något??

12 Mikkellotte:

skriven

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

Kommentera här: