Att-göra-lista




Nu har jag gjort det igen...samlat på mig en massa ärenden...har en lång lista som ska betas av idag.
Som tur är så får jag med mig gubben...det är så bra om man är två för vissa ställen ska jag bara in på fram och tillbaka och då slipper jag jaga parkering...han kan bara släppa av mig utanför.
Började övertalningen igår med jordgubbspajen ( som förresten var sååå god) och idag har jag lockat med att vi ska äta någon god lunch ute. Kvinnlig list får man ta till ibland...
Ha en bra dag!!
1 Mia:

skriven

Kvinnans list, ja...det är ett bra verktyg, det!! *L*

2 cyberspunken:

skriven

Hihi ja kvinnlig list klarar man sig inte utan... gäller att få männen att tro att det var deras förslag då kan man för det mesta få som man vill =)

3 Pia:

skriven

den listen övergår mannens förstånd...;)

4 Think Twice:

skriven

Ja vägen till mannnens hjärta går genom magen... och sen är det *klart*...och hjälpen finns:))
Trevlig blogg!!

5 Trolda:

skriven

Kvinnlig list..."Outstanding"....=D
Trolda - Outstanding...=D

6 Annelie:

skriven

Hahah ja den är alltid bra att ta till...som sagt mat är alltid ett bra lockbete.Ha en fin dag!

7 My:

skriven

Du vet hur du ska lägga upp det ;)

8 Åsa.S:

skriven

Hahaha... män går att lura till det mesta med lite mat!

9 Vaniljis:

skriven

Smart girlie... ;)

10 Pia:

skriven

med risk för att bli tjatig så måste jag ge det till er som inte redan visste det,,
vägen till mannens hjärta går genom hans ego. :)

Kommentera här: