Tystnad

I går var det full storm här hela dagen och mycket av snön blev till is =(
I morse vaknade jag med en så konstig känsla och det tog en stund innan jag kom på vad det var...det var den märkliga tystnaden som lägger sig som ett lock över allt efter ett sånt blåsväder som jag reagerade på.
Vet ni vilken tystnad jag menar?  Visst blir det märkligt tyst?

image704
1 Annsingen:

skriven

Det rä så va?? En godismage?*S*

2 kicki:

skriven

Vet precis hur du menar, en konstig skrämmande tystnad, man kan nästan höra en knappnål falla...här blåser det just nu ordentligt så vi får väl se imorgon om jag upplever den känslan...
Ha det gott, kramen från ett regnigt och blåsigt värmland, kicki

3 Carina:

skriven

Usch ja, och grönt ute igen med glashala vägar :/

4 Jesperfatima:

skriven

God bless you

Kommentera här: