Summering och planering


 
En vecka har gått igen och jag känner mig nöjd eftersom vågen idag visade på -0,5 kg =)
Förra veckan gick riktigt bra, åt hyfsat nyttigt och gick mina pw. Kör på en vecka till nu på samma sätt.
Eftersom det börjar dra ihop sig till årets värsta frossar-period så skulle det vara skönt att ha något kilo extra "tillgodo" men jag misstänker att det blir svårt att få ihop det på de veckor som är kvar till jul.
Dessutom drar julborden igång redan den här veckan, vad jag vet nu så ska vi på 3 stycken och det är väl inte omöjligt att det blir fler....
1 Gabbi:

skriven

Va duktig du är!!
keep up the good work!!
Ha en riktigt fin dag!

2 A:

skriven

Jag tänker som du....Att ha några kilo och ta av när julmaten gör sitt intåg. Men inte är det lätt:) Men du är jätteduktig som håller fast vid dina PW. Jag har tack och lov bara ett julbord att gå på....nu på onsdag. Ha en fin måndag.

3 Junitjej:

skriven

Vilken metod använder du? Viktväktarna? Cambridge-metoden? På egen hand?

Kommentera här: