Min blogg har blivit kapad!!!



Min vän Nina har gjort mig uppmärksammad på att min blogg blivit kapad av en sex-sajt!!! Och tyvärr inte bara min, jag kollade några av mina blogg-vänner också och vi är många som drabbats!!!
Läs Ninas inlägg här och se om du också drabbats. Vad gör vi nu???
1 A:

skriven

Samma sak hände här...Men vad kan man göra?

2 evans:

skriven

Tack vare Nina fick jag också upp ögonen för detta. Fy f-n vad förbannad man blir! Jag har mailat blogg.se:s kundservice för att eventuellt få lite råd om vad man kan göra. Får jag något bra svar säger jag till!

3 Vaniljis:

skriven

Jodå, jag har mitt namn leder till en fetishshop.. :/

4 Carina:

skriven

samma här, tänker maila till blogg.se
och tala om detta!
Roligt att du tittade in till mig,
tycker abslolut att du ska testa köttfärsgrytan,
gör den med fransk senap, mums mums! :-)

5 Inger Maryissa:

skriven

Men vad läskigt ! Hur kan detta hända ?
Ser fram emot vad ni får för svar när ni mailat blogg.se om detta.
Ska kolla min blogg extra ofta nu.
Tack att du talar om dessa saker.

6 Åsa.S:

skriven

Det är rätt skönt att inte liga på topplistan så ofta, för tydligen är inte min blogg värd att kapa! =)

7 Mia:

skriven

Det är ju för jävligt!! (Ursäkta uttrycket)

8 Åsa.S:

skriven

Oj då... snopet! =/

9 Åsa.S:

skriven

Men du, hjälp mig nu, för jag hittar det inte

10 Sus i dus:

skriven

Ang detta med att någon kapat ens blogg. Hur ser jag det?
/Sus

11 Inger Maryissa:

skriven

Jo, jag undrar också över hur man ser det.
Är det så att andra ser det men inte en själv ?
I så fall är det ju ganska olustigt !

12 Recordkogosako:

skriven

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

Kommentera här: