Lite av mycket

image674

Jag vet att det är så här jag kommer att känna mig efter julmiddagen, även fast jag försöker tänka på att inte äta för mycket så är det svårt, lite av många rätter gör ju att det lätt kan bli för mycket.
Hur brukar du känna dig efter julmiddagen?


Jag hoppas verkligen att den här bilden är fejkad annars är det grovt djurplågeri!!!
1 Zabina:

skriven

Du är inte ensam, jag kommer rulla fram som en julgris :D sen efter det ska jag träna ända fram till sommaren :D

2 Nina:

skriven

HAha!! Snygg bild!! Nej jag äter knappt något på julbordet, :P haha är väl lite väl kräsen tror jag :)

3 Carina:

skriven

Stön och stånk brukar det vara.
Håller med, hoppas att den är fejkad bilden på katten som förästen är väldigt lik en katt vi hade när jag var barn

4 Ulla:

skriven

Jag brukar vara ganska proppmätt efter julmaten även om jag bara håller mig till fiskdelen. Önskar dig en skön fredagkväll!

5 marie:

skriven

Vi får hoppas att bilden är en fejk.
Julmat...det är så gott och det tar aldrig slut =)
Ha en mysig jul!

6 Åsa.S:

skriven

Oj... våran katt är nästan likadan... fast bara nästan... Det är stört omöjligt att banta honom.
Oj, nu skämms jag!

7 emmely:

skriven

Jag brukar inte äta mej propp mätt på maten faktiskt.. (blir mest mätt på allt där i mellan) nötter ,frukt,godis osv. Jag tycker inte om julmaten så där förfärligt mycket heller. Skinkan är väll okej men endast en liten bit för annars växer det bara i munnen. köttbullarna,prinskorvarna,äggen och potatisen äe väll det som ligger på min talrik. All fisk kan andra få !

8 Mija:

skriven

Ungefär sådär känner jag mig också... ;)

9 Inger Maryissa:

skriven

Här blir det ingen större julmiddag.
Så jag behöver inte oroa mig ;-)
Stackars kisse på bilden, och ja vi får verkligen hoppas att bilden är fejkad.
Ha det så gott och önskar dig en riktigt God Jul.

10 Leylah:

skriven

stackars kiiiiseeeeeeeeee :( Njae, ingen alls julmiddag för miig.. BUHUU :(

Kommentera här: