Kloka ord

Läsning är för själen vad motion är för kroppen.



1 Sus i dus:

skriven

Jag använder leverpastej och gurkmajonäs på första lagret, sedan mimosasallad och hackad skinka på andra lagret, sedan lock och på med vispad grädde med majonäs i, sedan är det bara att garnera med vad man vill ha på! Jag har använt denna gång, gravad lax, ägg, räkor, rom, dill, gurka, sallad, tomat och physalis...

Ja det är en bok av Torey Hayden! =)
/Sus

2 Maria:

skriven

Läsa är underbart. Har jämt en bok på gång så att säja.

3 Borthy:

skriven

Jag älskar att läsa när jag är i harmoni. Att försöka läsa när man inte är det är omöjligt!
Men att motionera när man inte är i harmoni, t ex är stressad så brukar det förbättra tillståndet, på så sätt tycker jag de skiljer sig åt men båda är livsnödvändiga!

Kommentera här: