Coca Cola



Säga vad man vill om Coca Cola men visst hjälper det lite mot en orolig mage.
Min mage fortsätter vara orolig men det blir liksom inte mer än så och det känns både skönt och lite oroande.
I morgon är det julbord med jobbet och det vill jag ju inte missa men fortsätter magen på det här viset så törs man knappast vräka i sig från ett julbord...

 
1 Ulla:

skriven

Jag kan allt om oroliga magar efter den här veckan. Sonen och jag har legat hemma och tävlat om vem som varit flest gånger på toa. Dött lopp. Jag har hört att så fort man känner av oroliga magar så ska man ta 5 pepparkorn på morgonen och fem på kvällen i ett par dagar. "Tro kan försätta berg! Tack för att du besöker mig fast jag inte skriver så många inlägg för tillfället.

2 Inger Maryissa:

skriven

Första gången någon berättade för mig att CocaCola var bra för magen var jag lite skeptisk.
Men efter att ha provat det så upptäckte jag att det faktiskt var riktigt bra.
Hoppas din mage lugnar ner sig snart så du kan få njuta av julbordet imorgon.
Ha det så gott.
Kram

3 Jenny:

skriven

Coca cola funkar! Själva har vi varit risiga i omgångar i snart 2 veckor här hemma nu :(
Fast,jag har för mig att det ska vara avslagen? Kan det stämma? Det kör vi med här hemma i allafall...
Krya på dig så att du kan svulla på ordentligt på julbordet *L*

4 Erlendbettina:

skriven

Great site. Good info

Kommentera här: