Arbetsdag

image609


20 % idag,  det ska jag väl förhoppningsvis klara, nu åker jag iväg på jobbet. Ha en bra dag!
1 Annsingen:

skriven

Tack ! Ja det hoppas jag med. Ha en fin dag..

2 Pialotta/Kaffebönan:

skriven

Tjing Tjong hej o awej..
hörs.. ha en svängig dag:-)

3 Borthy:

skriven

Det var ett riktigt bra motto! Klart man vill ge 100 %
Speciellt som jag ska jobba helgen så känns det jättefint ;-D ! Hoppas dina 20% går riktigt fint idag och att övriga 80 blir kanon!

4 evans:

skriven

haha! Den var bra, men varför så mycket på onsdagar? 40% känns hårt...

5 Think Twice:

skriven

Låter som du får en skön dag, det reder du säkert dom 20% ;))

6 My:

skriven

Låter kanon det där, hoppas du haft det bra på jobbet!

7 Mia:

skriven

Det var mest i onsdags, ser jag. Det var ju bra, för då var jag ledig...så det borde finnas en massa ork kvar!

Kommentera här: