Äckligt men så är det...


 


Min mage är konstig...det verkar inte vara magsjuka...peppar,peppar,.....just nu rapar jag bara hela tiden...
1 elin:

skriven

jag tycker också om hndar, men bara vissa.. :) och bara stundvis... m ina vänners hundar, Akita och lov, dom går bra i måttlig mängd. brukar vaar hundvakt ibland och det år ju alldeles utmärkt när man får lämna tillbaka dom, som man brukar söga om barn :)

2 Marie:

skriven

blä vad äckligt! har du käkat nått konstigt!??
Krya på dig!
Avslagen cola är bra för en körig mage! Omelett är inte heller fel ocm magen har ballat ut!

3 elin:

skriven

hihihi märkligt, det måste ju vara något i chokladen som vi behöver vid mens... fast då behöver vi järn så vi borde vaar sugen på blodpudding och broccoli

4 Helena:

skriven

Usch vad jobbigt. Hoppas det går över. Länge trodde jag att jag hade magkatarr men så fick jag en dag blindtarmsinflammation och sedan dess har alla magkatarrsymptom försvunnit...

5 Lotta:

skriven

Du har inte ätit kött från ICA? Angående Uppdrag Granskning ikväll.....

6 A:

skriven

Hoppas du slipper bli sjuk....Kram

7 Anna´h:

skriven

Har precis åkt på kräksjukan själv & det e´inte det roligaste man kan ha !!
Hoppas du klarar dej

8 Lena:

skriven

Min slakt går till Uppsala eller Rättvik genom Scan, alltid till Rättvik om vi ska göra återtag. =)

9 Opinionkim:

skriven

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

Kommentera här: