Zzzzzzzz



Våra hundar  kan gå direkt från huset och ut i sin hundgård. Hundgården ligger nedanför vårt sovrumsfönster som den här årstiden står öppet . I morse när vi vaknade hördes ett mystiskt mullrande ljud utifrån, det var vår mastiff som snarkade!!
Ibland sover hon så hårt så man får gå fram och peta på henne för att hon ska vakna och snarkningarna är faktiskt riktigt charmiga.!
1 solgudinna:

skriven

Så det var ingen åska hos dig då. Min hund springer också ut och in. Han gillar bara skuggan just nu.
Tacotårta eller Mexitårta som den heter har jag lagt in en gång på min sida. Du hittar den under Recept. Mexitårta.
Kram.

2 Mimi:

skriven

Verkligen charmig vovve! Vill oxå ha... :-)

3 Anna´h:

skriven

Vilken " liten " goding !!
Så söt så hälften hade räckt !!
Vill med ha vovvsing igen , men jag har tyvärr inte den tiden , får bli när jag blir pensionär ...
Hoppas att du har det gött

4 Mia:

skriven

Men sååå söt! *L* Kan tänka mig att det lät mysko, jag tycker det låter mycket när Elsa snarkar.. ;-)

5 Jenny:

skriven

Åh vilket härligt kort!!!
verkar ha en skön stil också *L*

6 Nina på Johangården:

skriven

Vilken sötis!

7 Carina:

skriven

Vilken personlighet han har din Mastiff.
Goldie hon grävr små gropar att ligga i ute när det är så här varmt, så trevligt så nu när hon är nybadad och borstat med för dagen :/

8 Cajsa:

skriven

Åh, så söt!

9 eva:

skriven

Det är vad jag kallar pussmun!

10 Trolda:

skriven

Uuuunderbar bild!!! HÄRLIGT att ha en så´n nos alldeles inpå...=D
Trolda - kramar

11 Sondrealicia:

skriven

Lots of great info, keep up the good work!

Kommentera här: