1 Christina W:

skriven

Förvaring av chili... Ett sätt är att frysa dom. Antingen fryser man dom hela eller så skär man i bitar och fryser. Jag gör bådadera beroende på sort. Sen kan man torka. För det krävs en "speciell" tork säger dom som vet. Jag har torkat väldigt tunnskalig chili på ett fat i mitt kök och det har gått alldeles utmärkt. Ett tredje alternativ är att torka dem eller rosta dem i ugnen. Inte riktigt lika bra som att torka på annat sätt säger de som vet. Själv prövar jag mig fram. Det beror ju till mångt och mycket vad man ska använda chilin till.

2 Carina:

skriven

Vet i fa.. om jag tror på det där.
Hunden alltså och visst är det väl em mastiff ?

3 Cajsa:

skriven

Säger som Carina, är det verkligen sant?!
Stor som en häst är den iaf. ;-)

4 Mia:

skriven

Åh, herreguuud!!!

5 ejmis:

skriven

Carina & Cajsa: Det är en mastiff och hannarna väger ofta över 100 kg så jag vet inte jag, kanske en ovanligt stor mastiff...hästen är ju bara en ponny så jag tror att det kan vara möjligt faktiskt.

6 Lotta:

skriven

Är det där verkligen en hund det där??? Ser ju ut som en kalv.

7 Erika:

skriven

Jisses! Vet inte om jag ska tro på det men i så fall så är det verkligen en stoor hund!! =)

Kommentera här: